Gerardus Evenement Planner

Voor elk budget is er iets te organiseren

  • Home
  • Mogelijkheden
  • Foto’s
  • Referenties
  • BLOGS
  • Contact

17 juli 2012

Uw bedrijf promoten tijdens secretaressebijeenkomst?

Geachte heer/mevrouw,

Gerardus Evenement Planner organiseert op woensdag 24 april 2013 tussen 09.30 en 13.30 uur bij Het Vechthuis te Utrecht aan de Jagerskade 13-15, http://www.vechthuis.nl een informatieve bijeenkomst speciaal voor de “secretariële wereld”. Daarbij kun je denken aan office managers, management assistenten, (directie/privé/junior/medisch) secretaresse, receptionisten, telefonisten, persoonlijk assistenten, etc.

Tijdens deze dag zullen maximaal 10 bedrijven zich presenteren. Interessante bedrijven kunnen bedrijven zijn die mogelijk interessante vacatures voor de aanwezigen, of zijn het bedrijven waar de doelgroep “secretariële wereld” (geregeld) gebruik van kan maken, of bent u een bedrijf die wil laten proeven van hetgeen wat uw bedrijf bied, etc. Want waar ben je als bedrijf zonder goede rechterhand/secretariële ondersteuner?

Nu willen wij u als startend bedrijf de gelegenheid geven om u te promoten tijdens dit event. Dat zal gebeuren door een kraam die u kunt huren voor 15 Euro tijdens het hele programma. Tijdens de ontvangst, tijdens de pauze en na afloop zullen de deelnemers langslopen. U zult dus goed herkenbaar zijn.

Het concept programma voor deze dag ziet er als volgt uit:

09.30 – 10.00 uur: Ontvangst

10.00 – 10.05 uur: Opening + Toelichting programma Gerardus Evenement Planner

10.05 – 10.15 uur: Presentatie door Ronald de Zeeuw, eigenaar van Vechthuis

10.15 – 10.45 uur: Hoe word ik secretaresse van het jaar? Mogelijke gastspreker: Secretaresse van het jaar 2011 Karin van Peursen

10.45 – 11.30 uur: Politici & secretariële ondersteuning

11.30 – 11.45 uur: Kleine Pauze

11.45 – 12.45 uur: “Wat kan een bureau dat zich richt op ondersteunde functies betekenen voor sollicitanten en bedrijven?” Mogelijke gastspreker directeur van SecretaryMatch BV, Sylvia Voorhout.

Of/en

SecretaresseTeam Nederland

12.45 – 13.00 uur: Mogelijkheid om vragen te stellen aan gastsprekers

13.00 – 13.30 uur: Afsluiting + lunch

Graag hoor ik van u of u van de gelegenheid gebruik wilt maken en aanwezig zult zijn. Wees er op tijd bij, er is maar plek voor 10 bedrijven. Bij genoeg belangstelling zullen we eind 2013 of begin 2014 nog een informatiebijeenkomst organiseren.

Na uw bevestiging zal ik u de gegevens sturen waar het bedrag aan kan worden overgemaakt.

Graag hoor ik iets van u.

Met vriendelijke groet,

Gerardus Evenement Planner

Menno Spiekerman

 

 

« Verkooppunten gezocht voor beginnende kunstfotograaf
Recommendation Look J. Boden »

Recente berichten

  • Einde samenwerking Gerardus Evenement Planner & Kaasje bij Lou uit Cuijk van Laura Pikavet
  • Kitty Glamourus
  • Huiselijk vergaderen
  • Samenwerking Volkszanger Wilco gestopt!
  • Telefonisch radio-interview Sunset Radio d.d. 18-08-2018
  • Volkszanger Wilco LIVE met interview bij Vandaagradio NL d.d. 10-08-2018
  • Volkszanger Wilco – Good looking woman

Archieven

privacy verklaring

  • Facebook

Copyright © 2023 Gerardus Evenement Planner · realisatie Bizzka 2018